1 דקות קריאה
Refund Sniper - בדיקת זכאות להחזרים מאחסון סחורה באמזון FBA

להיות מוכר באמזון זה חלום של אנשים רבים .... אני יכול לעבוד מהבית, להיות הבוס של עצמי, לשלוח סחורה לאמזון ולראות איך הכסף מתגלגל ...

אנחנו מתחילים לשלוח את הסחורה, המכירות מתחילות, אבל המספרים פשוט לא מסתכמים...

אם חויתם את החוויה הזו בעבר, אתם לא לבד! רוב המוכרים נתקלים בנושא זה במהלך הדרך זמן קצר לאחר שהם מתחילים למכור ... אתה שולח 100 יחידות של סחורה לאמזון לצורך FBA ואמזון מקבל רק 90...  לזה יש תיקון פשוט יחסית לתבוע החזר מאמזון עבור אותן יחידות שלא במקומן (אם כי אנו שמחים לסייע גם לחשבונות בכך!). בסדר, אבל מה עם ה - 90 שאמזון כן קיבלה ... איך אתה יכול לוודא שכל יחידה אכן מחושבת? איך אתה יכול לוודא שכל יחידת סחורה ששלחת לאמזון התקבלה, נמכרה/ אבדה/ ניזוקה/ הוחזרה, וכו '? אפילו ברגע שמוכר מתחיל לסקור את הדוחות הזמינים, קשה מאוד להבין ולאתר איפה קרה משהו עם המלאי שלך שעכשיו אמזון צריכה להחזיר לך.

ובכן, יש את הדרך הקלה והדרך הקשה ... אם אתה מוכר בכמויות גדולות, המשימה שתצטרך לעבור כל משלוח בודד - זה יכול להיות מכריע ביותר ויכול להפריע לך ברצינות להגדיל את עסק האמזון שלך - שבכל זאת ... זה מה שבאת לכאן לעשות! זו הדרך הקשה (ולא פרודוקטיבית) ...

ואז יש את הדרך הקלה ... אתה ממשיך לעשות את מה שאתה טוב בו -  להגדיל את המותג שלך או את העסק שלך באמזון - ולהשאיר את השאר לנו בRefund Sniper! ההתקנה פשוטה, מהירה וקלה ואנחנו נכונים לעבוד בשמך באופן מיידי! ברגע שנתחיל, אנו שולפים את הנתונים מחשבונך ודוחות של 18 חודשים אחורה מאמזון. האלגוריתם שלנו בודק את כל הנתונים הללו ומזהה רשימה של כל החזר או החזר פוטנציאלי שאמזון חייבת לך.  באמזון המלאי נמצא כל הזמן בתנועה, ומעבר לתקופת הקבלה הראשונית די קשה להבין מה עלה בגורל המלאי שלך בכדי להבטיח שכל חלק מחושב עליו! לאחר מכן אנו מגישים כל תביעה ידנית עבורך באמצעות חשבונך מטעמך (תואם לחלוטין את התנאים וההגבלות של אמזון) ועובדים להחזיר את ההחזרים שלך בחשבון שלך!

בנוסף אנו מספקים את אותו שירות גם למוכרים שמוכרים ישירות לאמזון באמצעות Vendor Central! אנחנו החברה היחידה בענף שמספקת כרגע שירות זה. אנו בודקים את חשבונך בקבלת שגיאות, שגיאות שיתוף פעולה, שגיאות תמחור, שגיאות חיוב חוזר ולכל שגיאה אחרת שתזכה אותך בהחזר מאמזון.

תהליך ההרשמה הוא מהיר וקל, ושום כסף לא משולם או מושקע מקדימה, ואיננו זקוקים לכרטיס אשראי כדי להתחיל. אנו מקבלים תשלום רק לאחר שנשיב עבורכם את מה שחייב לכם! בנוסף, איננו גובים עמלה עבור מלאי מוחזר - רק עבור מזומן מוחזר.

ב- Refund Sniper  אנו יודעים עד כמה מכירה באמזון יכולה להיות מדהימה, אך יחד עם זאת אנו מכירים את האתגרים שיכולים להתלוות לכך! תן לנו לעזור לך להבין את זרימת המלאי שלך ואת האחריות, כך שאתה לא משאיר את הכסף שהרווחת קשה על השולחן! צרו איתנו קשר כאן ואנחנו נעזור לך מיד! אנחנו כאן כדי לעזור.

עוד לא נרשמתם לניוזלטר שלי?

פעם בשבועיים אני שולחת מייל עם עדכון של פוסטים חדשים בנושא הבלוג, מוזמנים להרשם בלינק בטופס שיופיע מצד ימין או בתחתית הדף, היכן שיש אפשרות להזין אימייל, וכך תדעו על הפוסטים החדשים ראשונים.



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.