1 דקות קריאה
מערכת ניהול מלאי והזמנות CRAZY VENDOR

יש לנו Crazy של פתרון לעסק שלך


יש לכם מספר של חנויות מקוונות?

יש יותר מדי ספקים וצריך לעקוב אחר כולם? בעזרת Crazy Vendor תוכלו לנהל הזמנות מכמה פלטפורמות בממשק מרוכז אחד, הכל יהיה ממוין תוך זמן קצר, מניהול הזמנות ועד להפקת חשבוניות – כך שכל מה שנותר לך הוא להתמקד בעסקים.

יתרונות המערכת:

התממשקות עם דואר ישראל: על ידי שילוב עם דואר ישראל, חברת משלוחים ותיקה ואמינה בישראל, המערכת זוכה לאמינות ומבטיחה ללקוחות שירות משלוחים אמין.


תמיכה בעברית: המערכת פותחה בישראל, ומספקת שירות לקוחות ותמיכה בעברית, מתן מענה לצרכי השפה המקומית ומבטיח תקשורת יעילה.


מומחיות וידע מקומיים: המערכת פותחה בישראל וממונפת מומחיות וידע מקומיים של השוק הישראלי ושל נוף המשלוחים, מאפשרת אופטימיזציה טובה יותר של נתיבי המשלוח ומתן מענה לדרישות מקומיות ספציפיות.


מעקב ושקיפות: המערכת מציעה מעקב בזמן אמת אחר כל המשלוחים במקום אחד, ומספקת ללקוחות ולעסקים נראות לגבי מצב ומיקום ההזמנות שלהם. שקיפות זו משפרת את חווית הלקוח הכוללת.


ניהול מלאי פשוט: אינטגרציה עם פלטפורמות מכירה מקוונות מאפשרת ניהול מלאי חלק. המערכת מעדכנת אוטומטית את רמות המלאי בין הפלטפורמות, ממזערת את הסיכון למכירת יתר או אי התאמות, מייעלת את התפעול לעסקים.


חיסכון בעלויות וזמן: המערכת המשולבת מאחדת סוגים שונים של משלוחים, ומפחיתה את הצורך במספר מערכות או תהליכים. איחוד זה חוסך עלויות וזמן לעסקים על ידי מתן פתרון מקיף יחיד.

מלאי, משלוח הזמנות וניהול ספקים

מלאי: מעקב מדויק, חיזוי ביקוש וביקורת שוטפת הם מרכיבי מפתח בניהול מלאי יעיל. להבטיח מידע בזמן אמת.

הזמנות: עיבוד הזמנות יעיל, בחירת ספק קפדנית ומעקב יזום ותקשורת עם הלקוחות משפרים את היעילות וכמובן גם מגדיל מכירות. ממזערים שגיאות, מייעלים את עלויות המשלוח ומספקים חווית לקוח טובה יותר.

ניהול ספקים: הערכת ספקים יסודית, ניטור ביצועים ושיתוף פעולה חיוניים לניהול ספקים מוצלח. מעריכים מדדי ביצועים ומקדמים תקשורת אפקטיבית לשרשרת אספקה יציבה.

כמה מילים מניסיון אישי: המערכת פשוטה ובאמת חוסכת הרבה כאב ראש. היתרון הגדול הוא האנשים מאחורי המערכת. נוני שירות מדהימים, יעילים, שיעזרו לכם לפתור כל בעיה. וכל זה, בעברית. 

להרשמה:

https://crazyvendor.co.il/

אם תגידו שהגעתם דרך הבלוג, תוכלו לקבל 15% הנחה.



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.