1 דקות קריאה
איך לפתוח חשבון בנק אמריקאי, אירופאי או אפילו יפני בלי לטוס לחו"ל?


אתם מקבלים כספים מחו"ל או צריכים לעשות העברות לחו"ל? שמחה לספר לכם על פתרון שאולי לא הכרתם. מעולה לסוחרי אמזון אבל לא רק!

אמזון אינה עובדת עם הבנקים בישראל, ולא ניתן לעשות העברות ישירות של כסף מהחשבון באמזון לבנק בישראל. לשם כך, האפשרות הטובה ביותר בעיני, היא להשתמש בד"כ בבנק וירטואלי שמשמש כמתווך בין אמזון לבנק בישראל. האפשרות האחרת היא לפתוח חשבון בכל מטבע במדינות הרלוונטיות, שאינה תמיד כ"כ פשוטה בכל מדינה ולפעמים יש לכך משמעויות נוספות חוץ מפתיחת החשבון.

אז תכירו את PAYONEER! (זאת לא פיוניר של המולטימדיה למקרה שתהיתם :)) פיוניר היא חברה גלובלית בעלת 21 משרדים ברחבי עולם. החברה מציעה שירותי העברת כספים מהירה במגוון מטבעות, עמלות נמוכות, פשטות בקבלת והעברת תשלומים בעולם ושירות לקוחות בעברית! 

החברה עובדת עם  סוחרים רבים באמזון, אבל לא רק. מסתבר שאנשים רבים ואפילו חברות ,לא מכירים את הפתרון הזה ועדיין עושים העברות דרך בנקים עם עמלות גבוהות ושערי המרה גבוהים.

אני אישית, לקוחה של חברת PAYONEER מ 2016 ועושה את כל ההעברות מכל חשבונות האמזון שיש לי דרכם. פיוניר מספקת לי כיום חשבון בנק גרמני,אנגלי, קנדי, אמריקאי ויפני. אלו הן הזירות שאני מוכרת בהן ומקבלת כספים בכל המטבעות הנ"ל.


פיוניר - למה כדאי לפתוח אצלם חשבון ומה היתרונות שלהם על גבי האלטרנטיבות הקיימות?

ריכזתי לכם את השאלות שמסכמות את עיקרי הדברים, אותן שאלתי את נציגי חברת פיוניר בישראל. אם יש דברים ששכחתי מוזמנים לשאול אותי או לפנות אליהם ישירות, כל הפרטים בהמשך.

איזה ניירת צריך לספק כדי לפתוח חשבון בפיוניר?

אם ההרשמה היא בשם חברה – יש צורך בתעודת התאגדות, ות.ז של איש הקשר. כאדם פרטי- יש צורך רק ב-ת.ז. בשני המקרים יש לפרט על אופי הפעילות העסקית. במקרים מסויימים תתבקש ניירת נוספת.

האם פתיחת חשבון עולה כסף או כרוכה בהתחייבות כלשהי?

לא

באילו מטבעות ניתן לקבל או להעביר כספים?

ניתן לקבל תשלומים במטבעות הנ"ל - דולר אמריקאי, פאונד, יורו, דולר קנדי, ין יפני, דולר אוסטרלי ופזו מקסיקני. בקרוב במטבעות נוספים.

ככה נראה חשבון פיוניר 

מהן העמלות שמשלמים לכם?

  • מבחינת המרה השער הינו השער הרציף
  • עמלת הטענה לחשבון של USD של 1%
  • עמלת המשיכה לבנק בישראל עומדת על 2%, אך יורדת בהתאם ככל שעולה הפעילות העסקית.
  • עמלת המרה בין מטבע למטבע באותו חשבון היא 0.5%. למשל אם יש לכם דולרים ואתם רוצים להמיר ליורו, כדי לשלם לספק שלכם.

מתי כדאי להשתמש בכם?

אינטגרציות עם חברות ופלטפורמות אחרות, B2B ,אי-קומרס (מסחר אלקטרוני), חברות

אם אני זקוקה רק להעברה של 100 דולר פעם בשנה, האם עדיין אני יכולה לפתוח חשבון אצלכם? יש מינימום של כסף שאתם דורשים להעביר דרככם?

אין שום בעיה, מינימום המשיכה לחשבון הוא 50$, כלומר לא ניתן למשוך פחות מהסכום הזה.

מה היתרונות של פיוניר על חברות אחרות שמספקות שירות דומה?

  • קבלת כספים עבור מוכרי אמזון - אנחנו תומכים בכל זירות המסחר בהן אמזון פעילה.
  • תשלומים לספקים – היכולת לבצע תשלום הן בהעברה בנקאית ישירה לספק, והן לחשבון הפיוניר (העברה מיידית).
  • כל מי שמוכר באירופה או רוצה למכור באירופה – אנו נקשר אותו לחברה אשר מספקת מספר VAT. בנוסף, תשלומי המע"מ הם ללא עלות, ישירות מהחשבון.
  • התרחבות לזירות נוספות – לקוחות פיוניר המעוניינים להתרחב לזירות נוספות - אנו מקשרים לכל זירות המסחר המובילות באירופה (ומקבלים ישירות מנהל חשבון באותה זירה).
  • שירות לקוחות Payoneer בעברית – 077-2203393 וקשר אישי
  • Working Capital - כיום אנחנו מציעים תוכנית לקבלת הון מוקדם להרחבת הפעילות  העסקית תוך החזרים נוחים.
  • תכנית B2B- מוכרים בעלי פעילות בינלאומית של ייצוא/עבודה מול לקוחות עסקיים - אנו מציעים תכנית מיוחדת ונשמח לפרט לכל המעוניין.
  • בנוסף, לקוחות פעילים מקבלים מנהל/ת חשבון אישיים שיכולים לסייע בגדילת העסק והניהול פיננסי.
  • אינטגרציה עם זירות מסחר
  • כרטיס אשראי הפעיל בכל העולם למשיכת כסף וביצוע תשלומים הניתן לכל מטבע.


יתרונות חשבון פיוניר כמו שאני רואה אותם:

מי שמכיר אותי, יודע שאני לא נוהגת להמליץ על דברים שאני לא מכירה או לא מאמינה בהם. אני ממליצה על החברה, כי אני לקוחה מרוצה שלהם במשך הרבה שנים. דגש חשוב מאוד, לגבי עמלת המשיכה לחשבון, במידה ויש לכם היקף העברות גבוה כל חודש , העמלה הזאת ניתנת למו"מ ויורדת מאוד משמעותית ככל שהעברות הכספים גדלות

אני רוצה להבהיר, שחשבון הבנק שפיוניר נותנת הוא חשבון וירטואלי בבנק אמיתי במדינה הרלוונטית. אתם מקבלים פרטי חשבון מלאים, כאילו הייתם פותחים חשבון בנק פיזית באותה מדינה, כלומר, שם הבנק, מספר סניף, INBAN וכו'. 

דבר נוסף שנוח מאוד ושימושי, הם מספקים לכם כרטיס אשראי שהוא בעצם Debit card לכל מטבע שיש לכם בו חשבון אצלם. עלות הכרטיס 29$ בשנה, ובמחיר הזה אפשר להזמין כרטיס לכל מטבע שיש לכם. לי אישית זה מאוד נוח למשל כשאני טסה לחו"ל ומשלמת בכרטיס מהחשבון של המטבע הרלוונטי. לגבי עמלות החיוב שלו, תצטרכו לעשות את ההשוואות בעצמכם אם תרצו, כי לכל אחד מאיתנו יש כרטיסים בתנאים שונים. 

יתרון גדול נוסף של החברה שהעברה מחשבון פיוניר לחשבון פיוניר אחר מתבצעת בחינם! ללא עמלה. העברת הכסף היא פשוטה מאד. מכניסים את כתובת המייל  ואת הסכום שמבקשים להעביר. ההעברה גם מהירה מאוד ומתבצעת תוך מספר שעות.

מוכרי אמזון שימו לב! לפיוניר יתרון אדיר במצב של פתיחת מספר חשבונות אמזון שלא נמצאים על שמכם, אולם מנוהלים על ידכם. אפשר לחבר את כולם יחד בפיוניר, ולמשוך את כל הכספים לחשבון שלכם. למי שמנהל מספר חשבונות, הדבר פותר בעיה מהותית. 

ולבסוף, עסקים עושים עם אנשים והעובדה שיש להם משרד פה בפ"ת עם אנשים דוברי עברית, העובדה שיש לי מנהלת תיק לקוח שאני מכירה אותה אישית ויש לי את הטלפון שלה, אין ספק שזאת סיבה מאוד חשובה להיות לקוחה שלהם. הקשר האישי עושה את שלו, וזה תמיד עדיף על שירות לקוחות של נציגים באנגלית שאין להם מושג מי אתה.

אם אתם רוצים לפתוח חשבון בפיוניר, אתם יכולים לעשות זאת בלחיצה על הלינק:

http://tracking.payoneer.com/aff_c?offer_id=509&aff_id=39937&url_id=924

פתיחת החשבון פשוטה, כוללת מספר שלבים של מילוי פרטים. אם תידרשו לספק ניירת נוספת, יעדכנו אתכם. תהליך הפתיחה לוקח בד"כ מספר ימים.

גילוי נאות, זהו לינק AFFILIATE, וכדי שזה WIN WIN, הנה מה שאתם מרויחים, אם אתם פותחים חשבון פיוניר דרך הלינק שלי:

  • עמלת משיכה לחשבון הבנק בישראל של 1.8% במקום 2%
  • ביטול עמלת הטענה לחשבון של USD של 1%
  • קבלה של 25$ כאשר מגיעים ל1000$ בחשבון הפיוניר.


במידה ויש לכם כבר היום היקף העברות לחו"ל או מחו"ל שהוא נכבד ואתם עדיין לא עובדים עם פיוניר, מוזמנים לפנות אלי, ואקשר אתכם עם הנציגים שלהם, כדי שתוכלו לקבל תנאים יותר טובים מאלו שציינתי, כבר בהתחלה.

אם יש לכם שאלות, מוזמנים לשאול בתגובות כאן בפוסט למטה או בפרטי בשמחה :)

עוד לא נרשמתם לניוזלטר שלי?

פעם בשבועיים אני שולחת מייל עם עדכון של פוסטים חדשים בנושא הבלוג, מוזמנים להרשם בלינק בטופס שיופיע מצד ימין או בתחתית הדף, היכן שיש אפשרות להזין אימייל, וכך תדעו על הפוסטים החדשים ראשונים.


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.